Compromisu por Asturies decidió güei nel so Conceyu Abiertu sofitar y participar nel procesu constituyente de Podemos Asturies

Compromisu por Asturies ha decidido en Conceyu Abiertu apoyar y participar en el proceso constituyente de Podemos Asturies, a la vez que anima a la izquierda, el ecologismo y al asturianismo político a participar en el proceso para enriquecerlo con sus aportaciones.
En la reunión celebrada en la CSOA La Madreña en Uviéu la organización soberanista ha visto como muy positivo el talante abierto y participativo del nuevo proceso constituyente en Asturies, muy en la línea de lo que se aprobó en el Congreso Fundacional de Compromiso por Asturias en Junio del 2012.
Fuente: Nota de prensa de Compromisu por Asturies.

Desde Compromisu por Asturies consideran básico abrir el camino para superar el régimen de la Transición y de la Constitución de 1978 que ha establecido el sistema político-empresarial donde los dos partidos mayoritarios PP y PSOE, son el garante de los intereses de una minoría económica que se enriquece con la privatización de los servicios públicos y la eliminación de los derechos de la mayoría social.
La para organización también es fundamental la necesidad de que Asturies recupere su soberanía económica, política y cultural frente a las instituciones europeas gobernadas por entidades sin carácter democrático, como la Troika, el BCE o el FMI.

Asturiano.
Compromisu por Asturies decidió güei nel so Conceyu Abiertu sofitar y participar nel procesu constituyente de Podemos Asturies, de la mesma forma que anima a la izquierda, l'ecoloxismu y al asturianismu políticu a participar nel procesu pa enrequicelu coles sos aportaciones.
Na xunta celebrada na CSOA La Madreña n'Uviéu la organización soberanista vio como mui positivu'l calter abiertu y participativu del nuevu procesu constituyente n'Asturies, mui na llínea de lo que s'aprebara nel Congresu Fundacional de Compromisu por Asturies en Xuno de 2012.
Dende Compromisu por Asturies consideren básicu abrir el camín a superar el réxime de la Transición y de la Constitución de 1978 qu'estableció el sistema políticu-empresarial onde los dos partíos mayoritarios PP y PSOE, son el garante de los intereses de una minoría económica que s'enriquez cola privatización de los servicios públicos y la eliminación de los drechos de la mayoría social.
Pa la organización también ye fundamental la necesidá de qu'Asturies recupere la so soberanía económica, política y cultural frente a les instituciones europees gobernaes por entidaes en sin cálter democráticu nengún, como la Troika, el BCE o'l FMI.

No hay comentarios:

Archivos del Blog