Compromisu organiza un taller de municipalismo en la CSOA La Madreña

La Madreña. -Foto AsturiasVerde.Net-
Fuente: Nota de prensa de Compromisu.

Manuel Benayas desarrollará los mecanismos para el control democrático y la participación democrática en los Ayuntamientos.
Manuel Benayas, responsable de municipalismo de Compromisu por Asturies, va a impartir un taller sobre control democrático y participación ciudadana en el ámbito municipal, con el título “Control cívicu y participación ciudadana nes alministraciones llocales” en el CSOA La Madreña, Calle General Elorza 32 de Uviéu, el sábado 18 de enero a partir de las 11:00 horas.

El objetivo del taller es ofrecer de una forma práctica las herramientas a disposición de la ciudadanía para conocer el funcionamiento de los ayuntamientos y cómo controlar la acción de gobierno de cualquier municipio, como los distintos sistemas disponibles para que las vecinas y vecinos puedan participar directamente en la toma de decisiones que les afectan.
El taller lo impartirá Manuel Benayas, que fue durante ocho años concejal en el Ayuntamiento de Samartín del Rei Aurelio, y es responsable del área de municipalismo de Compromisu por Asturies.

Asturiano
Compromisu entama un taller de conceyos na CSOA La Madreña
Manuel Benayas va desenvolver los mecanismos pal control democráticu y la participación democrática nos Conceyos.
Manuel Benayas, responsable de municipalismo de Compromisu por Asturies, va impartir un taller sobre control democráticu y participación ciudadana nel ámbitu municipal, col títulu “Control cívicu y participación ciudadana nes alministraciones llocales” nel CSOA La Madreña, Cai General Elorza 32 d'Uviéu, el sábadu 18 de xineru a partir de les 11:00 hores.
L'oxetivu del taller ye ufiertar d'una forma práctica les ferramientes a disposición de la ciudadanía pa conocer el funcionamientu de los conceyos y cómo controlar l'acción de gobiernu de cualquier conceyu, como los distintos sistemes disponibles pa que les vecines y vecinos puedan participar directamente en tomar decisiones que los afecten.
El taller que imparte Manuel Benayas, que foi ocho año conceyal nel Conceyu de Samartín del Rei Aurelio, y ye responsable de la área de municipalismo de Compromisu por Asturies.

No hay comentarios:

Archivos del Blog