La organización Darréu precintó delles sucursales bancaries nel Valle'l Nalón

Nota de prensa de Mocedá Independentista Revolucionario Darréu
La organización de Mocedá Independentista Revolucionario Darréu peslló delles sedes bancaries pola cuenca'l Nalón. Estes aiciones tan enmarcaes dientru d'una campaña que ta empobinada a la denuncia de les agresiones de la oligarquía española y la banca al Pueblu Asturianu.

La campaña, denomada "Rescatemos el nuesu futuru" quier señalar a la banca como un enemigu del Pueblu Asturianu. Dende Darréu caltienen que los desahucios, les torgues al accesu a la vivienda moza, la retirada d'aforros, la intromisión de los bancos na Educación Pública y otros atropellos han de tener una rempuesta dende la mocedá asturiano.
Asina, delles entidaes bancaries fueron precintaes pola organización de mocedá, por distintes razones. Los militantes del soberanismu xuvenil pesllaron los bancos por distintes razones, dende "torgar l'accesu a una vivienda digna a la mocedá" al fechu de prauticar "terrorismu financieru".
Con estes aiciones tamién quisieron denunciar les situaciones que xeneren los desahucios, el continuáu espoliu que sofre'l Pueblu Asturianu y la emigración forciada de la mocedá d'esti país.
Dende Darréu animen a la mocedá asturiano a entamar aiciones contra la usura bancaria y les agresiones del capitalismu y l'españolismu y anuncien que siguirán precintando entidaes bancaries mentantu la situación nun camude.

No hay comentarios:

Archivos del Blog